Campa på IKEA?

Jag vill prova, det har jag alltid velat. Och såhär sista helgen innan skolan skulle det ju vara roligt. Fast det är mycket jag vill hinna med denna helg, till exempel jobba, måla om i stugan, köpa nya möbler (vilket kräver att jag jobbar..), träffa honeypie Amanda som kommer hem idag, gå på krogen, åka motorcykel med Märks ååh det var så roligt!! ;D
Och så festa med Johan Linder. Johan Risshall (måste skriva efternamn så det inte blir missförstånd..) ville med och campa på IKEA! :D

Jag har så mycket att göra!

Men ett är ju säkert iaf, min honeypie Amanda kommer hem och henne SKA jag träffa! Så som jag har saknat dig gumms!

Men måla om vill jag verkligen hinna göra med, så jag sedan kan flytta in där. Jag funderar på att göra det till ett projektarbete. Jag återkommer på den punkten.  


Kommentarer
Postat av: Theres

jag tycker att du ska campa där! det blir ju kul;D

2007-08-22 @ 19:27:32
Postat av: AMANDA

Mihihih HAR SAKNAT DIG MED HONEYPIE!!!!! LOTS and LOTS!!! åhhhhh längtar till imorgon har så mkt å ta igen måste ju uppdaterats på allt som hänt:D har fått en liten inblick va du sysslat med nu när jag läst bloggen din:D hahah bara du som kan komma på en sån ide som å campa på IKEA kanske va lite skeptisk igår ;P men faan de kan nog bli nice lite kundvagnsrace kanske med för de e vi defenitivt bäst på ;Phahahah Love ya a bossi bossi bobob

2007-08-23 @ 11:10:02
Postat av: Sandra

Mihihihihi!! :D Honeypie!!!! Äntligen!! Ooooh, även att jag inte tänkt på att vi kan ha kundvagnsrace! :O Men det måste vi såklart ha! :D ÅÅhhhh som jag har saknat dig! ;D love ya pie!! a bossi bobobob <3

2007-08-23 @ 19:29:00
URL: http://sandraengbergs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0