Marknad och foto och skor och allt!

Började dagen med lite jobb och sedan gjorde Theres och jag en fotorunda. Rundan resulterade i två bilder. Nämligen dessa:

image142

-Tough Enough-

Jag ville få lite attityd i bilden, och detta var min idé för att lyckas.

image143

-Old Memory-

En såndär gammal tanke som sveper förbi, lite gul och suddig.

Det var dagens runda, tror det blir en till imorrn.. Men efter fotandet bar det av till fotöljen och The O.C tittande. Sedan mot duschen och efter det Selånger marknad. Där hittade jag (ni kommer bli förvånade nu!) ett par skor! Vita med silvriga prickar. Söt nötiga. Köpte också en skisspenna, med tjockt stift, jätte bra vid modell målning!

Mööhp



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0