Motorcykel mitt i natten!

Efter en hel dag av bara mysande och pysande hemma för mig själv, bestämde Märks och jag för att hitta på något på kvällen. Han skulle hämta upp mig på ön.

"Ta på dig byxor"

Säger han. No shit.. Klart jag ska! Tänkte jag. En stund senare kommer en stor fet värsting sport hoj brummandes mot en och stannar. Markus tar av sig hjälmen och ler. Jag står helt som i chock. Vad i hela helvete? Jag går några varv runt den, sjukt snygg!
Hem och hämta jacka, och sedan drog det iväg, FORT! 
Jag fick adrenalinkick på adrenalinkick. Det var nog bland det roligaste jag någonsin varit med om. Körde runt på Alnö ett tag och sedan vidare mot stan. Drakbåtsfestivalen släng dej i väggen, det här var hundra gånger roligare! Efter lite stopp här och där och så, åkte vi hem till honom. TV-shop är som allra bäst på natten ;)

Tack för den turen! Det var en sjukt rolig upplevelse!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0