YEEEEES!

Klarade teoriprovet idag! Det var ju inga större problem, ha huvudet kallt och pricka i rätt svar! Fast ja, jag pluggade mycket med.. Men äntligen är det borta och vägen ärr friare fram till körkortet.

Jag har bokat dom sista lektionerna och uppkörningen, men NEJ, det är ingen idé att ni frågar när jag kör upp. Jag kommer INTE svara. Jag vill slippa press från andra, så jag håller det för migsjälv tills kortet är taget. Sån är jag!

Jag svävar på moln! Jag börjar finna ro. Så jag måste ut på äventyr!! Haha! Jag ska skapa mer problem, vänta bara!

Kommentarer
Postat av: Johan

Framsteg framsteg.. fortsätt så här så har du snart kortet i handen!
Grattis än en gång!

2007-08-16 @ 01:31:11
URL: http://blogg.johanlinder.se
Postat av: Sandra

Tackar! Ja, jag hoppas för allt i världen att jag klarar uppkörningen!

2007-08-16 @ 22:14:04
URL: http://sandraengbergs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0