Äventyrsdagen

Mesta och bästa äventyrsdagen som var igår! (hoppas jag kommer ihåg allt som hände..)

Jag tar bilen till Wii vid 07.30 tiden för att vara hos tandläkaren 07.50, helt otroligt, det var ju lucia, och någon liten stackare hade tänt machaller överallt! I rondellerna, längs vägen, runt vårdcentralen och skolorna, till och med vid busskuren! Så sött! Det var så fint!
När jag sedan hade varit hos tandläkaren var jag i chock! Det gick bra! Hon skällde inte ens på mig, vilket aldrig har hänt förrut!

Sedan åker jag till skolan för att ha nån lektion och på lunchen (och hela historia lektionen) så tävlade vi vagant. Hela klassen klädde sig i rosa från topp till tå, Gustaf hade en gitarr och Mark en fiol, så gick vi runt i HELA skolan och sjung (skrek) Gläns över sjö och strand. Haha! Det var så kul! Folk fotade stup i ett och ingen kan ha missat vår sång! Vi måste ju bara vinna den tävlingen, dessutom sabbade vi lite för teknikarna som gjorde ett tappert (men dåligt) försök att fixa en annan del av vagant tävlingen, mohaha.. Det är säkert ingen som fattar vad jag skriver nu, men vad fan.. Det var kul i alla fall!

Sedan när Evelyn och jag skulle åka hem så var det en gubbe som såg ut som han som spelar keyboard i BWO som satt och glodde på oss i bilkön, haha!

När vi några minuter senare närmar oss Alnö hör vi på radion:
The Ice Age is coming, the sun zooming in
Engines stop running, the wheat is growing thin...

GAH!! Inte visste jag att den fanns på engelska och att det var The Clash som gjort den!
Samtidigt som vi hör det ser vi på registrerings nummret på bilen framför, tro på fan att det står REC (igen!?).

Lite kul faktiskt att den enda som kommer förstå dethär inlägget är Evelyn och kanske Amanda ^^


Kommentarer
Postat av: Amanda

Hhahah aa vilken jävla dag de va spännande men de tar på krafterna å sjunga må ja säga ;P
WHAT!? Istiden på engelska:O shit alltså cooooooool:D haha klart jag minns rec (igen?);P teknisk som en surströmming ;P a bossi bossi bo bobo

2007-12-14 @ 16:23:24
Postat av: Sandra

Hahahha, ja!! Låten va ju härlig, men ändå bäst på svenska med Dan! Haha! Nejmen vad faan, REC? IGEN?! det är fan värre än en surströmming.. haha.. Helt ologiskt var det ju, fatta inte hur jag lyckades.. a bossi bossi bobobo

2007-12-14 @ 21:44:33
URL: http://sandraengbergs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0