Måndag 10/12

Helgen var hel festlig! Fan vad roligt vi hade, och för första gången på evigheter var det mycket folk på Coppers. Helt otroligt! En massa dans till YMCA, E-Type och fjoll hip hop. Det där med hip hopen har jag aldrig fattat, värdelöst men det fick väl duga att dansa till ibland.
Och ett till grattis till Madde som då fyllde 18!

Och mitt i natten skaffade jag mig en pojkvän, Peter var det va? Han verkar ursnäll, undra bara hur han ser ut och hur gamal han är? Ja, jag får ta reda på det!

Somnade kanske runt 4 halv 5 och hoppade upp ur sängen klockan 07.50 för att springa till jobbet. Och det gick faktiskt riktigt bra att jobba! För ovanlighetens skull.

Nu skrivs det historia uppsats som bara den, sen ska jag äta en bulle.



We got forever, but you know that is not much time!

Kommentarer
Postat av: Amanda

hahaha kvart i 5 ragget;P tycker de va starkt jobbat av dig å kliva upp jag sov jävligt gott iaf kan jag meddela ^^ a bossi bossi

2007-12-10 @ 15:31:23
Postat av: Sandra

Hahah, ja! Undra vad han hette i efternamn? Kan du ta reda på det tror du? Och en bild på han? Vore ju liksom bra!

2007-12-10 @ 18:43:03
URL: http://sandraengbergs.blogg.se
Postat av: Evelyn

Peter? Nu har jag missat något!! :O Vad är nu detta? :P

2007-12-10 @ 19:14:59
Postat av: Sandra

Haha en kompis till Nicklas (Amandas boyfriend), och vi blev liksom tillsammans.. Rakt av bara, via högtalar telefon! Snabbt och smidigt!

2007-12-10 @ 20:37:08
URL: http://sandraengbergs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0