Där ser man!

Jag går i lugn och ro genom stan, påväg till bussen mot Alnö. När jag ser någon i ögonvrån och hör en hög röst:

"Du! Vänta! Dig måste jag få prata med!"

Jag vänder mig om och ser en blond kille springa mot mig genom folkmassan på torget. Jag stannar och får syn på hans tröja.. En försäljare.. Jag vet inte hur många gånger dom stoppat mig på stan.. Jag skrattar till och säger:

"Haha.. Jag vill inte ha någonting.."

Hans svar blir:

"Ajdå.. Men vad har du gjort i helgen? Vad heter du?"

Och därpå
följer en massa frågor om vad jag pysslade med på fritiden, vad jag gjort i helgen, babbla om 
körkort, och en hel massa annat. Haha. När han tillslut efter några minuter såg att jag verkade stressad (för jag var ju påväg till bussen..) sa han:

"Sandra, vi ses något i framtiden".

Ska ni verkligen flirta på jobbet? Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0