Fotning med Amanda

Jag kände ett plötsligt anfall av att ta nya bilder och Amanda är ju en underbar modell!
Hon kom hem till mig och vi tog dessa bilder.
Grund idén var att det skulle vara "fashion" men jag hittade inte miljön till den bild jag hade i huvudet oturligt nog.. Men jag ska hålla utkik när jag far omkring så kanske jag finner vad jag 
söker snart. Amanda och jag tog iallafall vårt pick och pack och cyklade runt och hittade massa härliga ställen att fota på:

image127

-Forest Nymph-


image128

-Relief-

image129


-Caught In The Wind-


Tack, tack och tusen till tack Amanda!

Kommentarer
Postat av: amanda

Tack själv :D tycker du å jag lyckas riktigt bra med våra foto projekt :D more to come :) a bossi bobo

2007-07-29 @ 15:32:41
Postat av: Sandra

Absolut more to come! ;D a bossi bobob <3

2007-07-29 @ 16:36:45
URL: http://sandraengbergs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0