Gatufesten dag ett

Och här kommer bilderna från gatufesten dag ett!

Amanda och jag åker till Johannes, en kompis till min bror, på förfest sedan tar vi bussen till stan.

image77


Sedan blev det karuseller och munkar.. Mumma!

image78

Och klockan tolv vankades det The Ark! Bästa livebandet ever! Så in i helvete med drag! :D

image79

OLA SALO SHA LA LA LA LA LA OLA SALO SHA LA LA LA LA!!!!

Har många bilder därifrån, den ena sämre än den andra ;P
Men Ola Salo är ju så sjukt bra (och snygg) :)

image80

image81

image82

image83


image84

image85

image86


Sedan tog Amanda och jag bussen till Alnö, vilken jävla bussresa :P haha
Efter det var det bara att ta en kvälls/natt/morgon promenad hem till mig. Men det va jävligt kul, dock var skoskaven total! ;P

image87

image88



Och nu bär det av igen mot dag två :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0