Imorgon Fredag!

Morgondagen kan inte misslyckas! Det kommer bli den mest fullspäckade och defenitivt bästa dagen på länge! Hoppas bara på att det inte regnar. Då blir jag jävligt förbannad. Det vill jag lova. Men hur är det det brukar vara? Är det dåligt väder går allt annat bra, har man tur med vädret skiter sig allt man försöker göra. Jotack, jag vet att det är så.

Ska, förhoppningsvis, köpa en ny kamera. Ska hänga på låset på Expert klockan 10.00 imorgon bitti. Sedan efter det, med ny kamera eller ej, så ska jag och Amanda fota.

Nej nu ska jag gå och gräva ner mig under mina tre täcken och två filtar. Det ska vara varmt på natten.

Kommentarer
Postat av: Malin

ni kan väl höra av er om ni vill hitta på något.
kram

2007-07-28 @ 10:54:55
URL: http://malinwendle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0