Supra tavla och grejer

Idag jobbade jag först, sedan tog jag bussen till stan för att träffa Johan. Och med mig ahde jag en tavla på en supra som jag började måla för rätt länge sedan. Han blev glaad! Och det glädjer mig verkligen :) Såhär ser den ut:

image76


Vi gick runt på stan och kollade på allt konstigt fullt folk och allt inför Sundsvalls Gatufest, som drar igång på riktigt imorgon. Sedan fikade vi på Café Innergården. Det var mysigt. Fick chans att prata lite och så. Det känns bra, även om det bränns som fan.

It Burns, Burns, Burns
The Ring Of Fire




Kommentarer
Postat av: Johan

Tack för allt Sandra..
Tycker om dig som bara den.. det går inte att beskrivas med ord eller uttryck. Tavlan är jag jätte nöjd över! Som jag sa, kommer alltid finnas med mig. precis som du.. *love*

2007-07-04 @ 00:05:38
URL: http://blogg.johanlinder.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0