Arbetar dan

Uscha nu är jag trött.. Som jag har slitit idag. Först jobba med både det ena och det andra från strax efter 8.00. Lunchade med Johan som kom hit, eftersom han jobbar kväll och då var ledig på dan. Sallad och pannkaka. Jag sallad och han pannkaka då. Sedan fortsätta jobba fram till 18.00. Och trött som man va gick jag hem för att äta pizza med familjen. Följande konversation har jag med mamma:

Sandra: - Shit, nu när jag slutat jobba för dagen vet jag ju inte alls vad jag ska göra! Vad härligt!

(Jag ser hur mamma snabbt kolllar upp och ler..)

Mamma: - Men vad bra! Då kan du hjälpa mig med gräsmattan! Den måste verkligen klippas.

Vad hade jag för val? Så nu när klockan är 19.51 har jag äntligen klippt klart en miljard kvadrat meter gräsmatta och ska hoppa in i duschen för att se på TV 20.00. Och sova.

Kommentarer
Postat av: Johan

intensiv dag,, så jag har det var dag när jag jobbar ju ;) eller ja nästan iaf.
Luncha imorrn me?
pusss

2007-06-12 @ 21:04:08
URL: http://blogg.johanlinder.se
Postat av: Sandra

ooh ja :D Det gör vi!
Puss

2007-06-12 @ 21:42:32
URL: http://sandraengbergs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0