Bror tar studenten!

Idag gör han det! Han tar studenten! Och jag är inte alls avundsjuk.. Men eftersom jag trots allt tycker om min bror lite granna så tänkte jag.. "Jag gör plakatet själv! (jag är ju ändå estet, så det kanske är min plikt)"
 
Jamen jag tycker det vart rätt fint. Han kommer skämmas och jag kommer att skratta. Precis som jag alltid vill ha det. Och nu är det dags att skynda vidare i min dagsplanering. Det kommer väl en resumé av denna dag imorgon. Kan jag tänka mig. Om jag lever då vill säga.


image53


Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag slår vad om att de va snyggaste plakatet av alla :D bossi bo

2007-06-10 @ 15:52:20
Postat av: Sandra

haha ja att det va! :D bossi bobio

2007-06-10 @ 16:22:25
URL: http://sandraengbergs.blogg.se
Postat av: lisa

amanda.... du är en riktigt jävla patetisk nolla.

2007-06-10 @ 16:22:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0