Igår..

"För min bror har tagit studenten! För min bror har tagit studenten!
För min bror har tagit stuuudeeenntenn!!!
Fy fan vad han är glad!"


Ja grattis till brorsan som nu kan börja jobba! Så himla härligt för honom, och jag vet att det kommer gå riktigt bra för honom. Så glad för hans skull! Han stapplade ut på trappan med sin klass (näst sist av alla klasser.. Ja, dom kom sist i vagant..). När utgången av alla klasser var klar hängdes kanske tusen blommor runt hans hals, 3 whiskey flaskor, nån breezer, en tuta, en massa nallebjörnar och 
sånt, och han blev faktiskt riktigt glad över plakatet jag gjort till honom. Sedan for han iväg (fast endast med en whiskey) i en sliten gammal raggarbil. Haha! Härligt!
Nån timme senare kom han hem, eller mamma fick hämta honom i Släda.. Fråga mig inte vad han gjorde där eller varför dom lämnade honom där? Ingen aning :P
Det blev studentmottagning hemma och en massa släkt och vänner kom för att hälsa studenten grattis. En massa god mat och dryck. 

Senare mot kvällen åkte Nicklas och hans vänner iväg mot en annan fest, och jag, Evelyn, Johan, Maria, Stefan och Lasse åkte in till hamnen. Där vi först var in till Johan en stund. Ett tag senare stötte vi på en massa norra-Alnö brudar, gamla vänner till mig. Jättekul! :D
Vi gick förbi hos Ante där också Amanda var. Men sedan delade gänget på sig på nått mysko sätt. Johan, Evelyn, Amanda.. ja och alla andra ungdomar gick till hamnträdgården för fest där. Jag såg inte dom nå mer den kvällen, typ. Jag, Maria, Stefan och Lasse gick till Daltons. Maria sjöng karaoke, jätteduktig! Stefan spelade och vann pengar. 
Jag träffade fyrmänningen Mickaela.. haha ;)
I Daltons bar stötte jag också på Emil, haha, det va ett tag sedan. Snickeli snackade en stund. Jag måste också be om ursäkt för snacket Lasse tog med dig och dina vänner! Haha. Sorry!

Men äsch, trött och less efter dagen (+skavsår) åkte jag och Maria hem med kvart över ett bussen. Soov till hel länge! Eller till tio, vilket nästan är rekord för mig. (Rekordet är 10.11).

Kommentarer
Postat av: lisa

grattis till bror din.
just ja, amanda, du är verkligen en fet jävla nolla.

2007-06-10 @ 16:23:37
Postat av: Amanda

Lisa vad har jag gjort dig? å vem är du?:S

2007-06-10 @ 16:34:24
Postat av: lisa

du är du. de är felet...

2007-06-10 @ 20:51:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0