Jobb

Idag har man jobbat på hårt, hårt. Haha, jag gillar verkligen mitt jobb, då jag sprutmålar maskiner på min farfars företag. Det är ett så härligt manligt jobb, vilket är rätt kul då jag personligen är väldigt kvinnlig i vanliga fall ;)
Och blå blir man, det vill jag lova. Tänk om man skulle jobba med något liknande, kanske inte direkt detta, men något mans dominerat yrke.. Typ svetsare, vore ju underbart. Tåls att tänka på faktiskt.

Måste ju dela med mig med några bilder, alla som inte känner igen mig såhär räck upp en hand..


image48


image49


image50


Ja jag säger då det.. Love it!

Kommentarer
Postat av: Amanda

är det där verkligen samma sandra som byetr kläder 26747ggr nnan man kommer iväg nån stans eller aldrig har på sig mjukisbyxor in public??:O ;P bossi bo<3

2007-06-02 @ 18:12:45
Postat av: Sandra

mahahaha ;D Det är ju det! :D

2007-06-02 @ 18:56:35
URL: http://sandraengbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0