Täcke och skor!

Mamma har hittat det! Mitt prickiga favorit täcke! :O Jag tänker aldrig mer lämna det. I hela mitt liv. Det har varit borta i flera, flera år! Mitt söta, rara, underbariga, braiga, super täcke. Rött med gröna prickar. Det är så man får en tår i ögat.

image62

Idag var jag och shoppade med Amanda, och jag hittade skorna jag väntat ska komma på rea. Efter ett typ halvårs väntande var priset sänkt och jag köpte mina små darlingar för 200kr. Mmmmm! (fatta vad lång jag kommer bli i dom skorna..)

image63



Som avslut på inlägget.. Två månader Johan, tiden går fort ;) Puss!


Kommentarer
Postat av: jag

jo tiden går fort.. love..

2007-06-20 @ 23:49:46
Postat av: Amanda

som du har äntat på dom skorna:) å ja du kommer bli lång ja va lika lång som dig i jätte klackar å platå :P fy skäms ;P a bossi bo

2007-06-21 @ 21:55:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0