Bada i skor?

Ursäkta, det var ett tag sedan jag skrev.. Men nu så!
Idag var Dagbladet hemma hos mig och ville intervjua mig om mina skor. Har lite över hundra par nu. Dom skulle tydligen använda det till någon modespalt dom har i tidningen på Fredagar. Ska bli kul! Dom fick mig att ta ner alla skor från mina sko-hyllor och lägga dom över golvet och sängen för att fota mig liggandes över allt. Haha. Så ställde dom en massa frågor om allt möjligt, tror att artikeln kommer med nu på Fredag. Så om ni har tid lust ch ork är det bara att läsa då. 
Så medans alla skor ändå var i en stor röra på golvet så tog syrran och jag ner alla till badkaret, och gjorde en liten plåtning som jag länge velat göra (alla skor användes inte dock). Ska göra en lite mer proffsig fotografering senare.. Någongång.    

image46


Fotat av: Theres

Kommentarer
Postat av: Johan

Frääänt!
Så skulle jag med velat bada, fast i annat då =P

2007-05-30 @ 20:23:47
URL: http://blogg.johanlinder.se
Postat av: Sandra

haha men det va inte bekvämt.. Jag fick en klack i ryggen..
så vad skulle du vilja bada i? :P

2007-05-30 @ 21:16:15
Postat av: Amanda

Nice tufft värre :) va en artikel om tori spelling i nån tidning för ett tag sen då låg hon också
badkar med massa skor :) spännande på fredag :D

2007-05-30 @ 21:46:02
Postat av: Amanda

Nice tufft värre :) va en artikel om tori spelling i nån tidning för ett tag sen då låg hon också
badkar med massa skor :) spännande på fredag :D

2007-05-30 @ 21:46:04
Postat av: Sandra

haha ja där ser man :P mihihi det kommer la bli spännande ja :)

2007-05-31 @ 08:41:43
URL: http://sandraengbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0