Påtåren 2007

Nu har jag länge, länge sökt efter en kaffemugg utan handtag som man kan ha på bussen och så. Jag sökte igenom hela Stockholm och alla affärer här i Sundsvall. Idag hittade jag en! På Hydro (av alla ställen va?) En stor affisch utanför med en kaffemugg utan handtag. YES tänkte jag även om det stod att den kostade 99:- Det får det vara värt! Jag sprang mot kassan då dom hade muggarna bakom disken.

  - En kaffemugg skulle jag vilja köpa!
  - Okej! (killen i kassan hämtar en under disken och börjar öppna dess förpackning..)
  - Du vill ha kaffe på en gång va?
  - Vad menar du?
  - Ja med denna mugg får du gratis kaffe hela året ut. Det är bara att komma hit och fylla på.

Kan det bli bättre eller? 

image38

Kommentarer
Postat av: Johan

Är till att GRATULERA till vinsten :)

2007-05-21 @ 21:59:48
URL: http://blogg.johanlinder.se
Postat av: Sandra

Mihihi tackar du :)

2007-05-22 @ 19:09:48
URL: http://sandraengbergs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0