*Hick* *Hick*

*Hick* Jag har fått *hick* hicka.. Suck.. Jävla frukstoda..
Men i vilket fall som helst. Ikväll ska Theres och jag göra mysmiddag till mamma och pappa, den klassiska tacosen, mot min vilja, hatar att äta samma, samma, samma.. Men resten av familjen verkar gilla det.. Nu har vi hackat grönsakerna och dukat bordet, bäst att skynda sig och göra sig söt nöt med lockigt hår och nya kläder innan dom två sletna kommer hem från sina arbeten. Jag tror dom kommer bli glada! Lite tända ljus kommer det också att bli, och såklart efterrätt!

*HICK*

Kommentarer
Postat av: Theres

Ja det var en bra kväll!:D hoppas det blir den till sån!

2007-11-23 @ 19:25:41
Postat av: Sandra

Hihih aah, dom blev så glada så^^

2007-11-25 @ 11:47:44
URL: http://sandraengbergs.blogg.se
Postat av: Theres

Ja, så det kan vi göra om;)

2007-11-26 @ 16:20:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0