Måndag 5:e november

Igår, efter att jag jobbat, så åkte jag och lillsyrran in till mormor, det är så orättvist att hon ska sitta ensam hela dagarna nu. Så hon blev jätteglad att vi kikade förbi! 
Sedan dök också mor, far och broder Nicklas upp. Så det blev en toppen kväll. Tillslut. 

Nicklas och jag diskuterade film "1408". Amanda, jag och Evelyn såg den i lördags. Det måste vara den bästa rysare 
jag sett i hela mitt liv. Underbar! Men jag såg nog att Amanda gömde sig bakom sin jacka lite nu och då. Haha! Lill muppen..

image48

Alla som inte sett den, snälla, gör det! Skithärlig, man blir sådär lagom störd.

Igårkväll åkte jag till Johan och kikade på hans nya lägenhet och hämtade lite tavlor. Jättefint var det! Man är bara lite sugen på att flytta. Förresten vill jag också kunna se Din Sko.
Johan hade till och med kirrat bullar och Cola, jag är impad alltså! Tack så mycket! Och igen, tusen, tusen tack för tavlorna! Jag ska göra något riktigt fint på dem!

Idag blir det matte. Mamma bad mig också att fixa middagen, skyll dig själv..


Kommentarer
Postat av: Rebecca

den filmen äger :d ME LOVE!

2007-11-05 @ 17:01:14
URL: http://diiiamant.bloggagratis.se
Postat av: Sandra

Jaa, den är underbar!! Så jävla bra!

2007-11-06 @ 19:38:33
URL: http://sandraengbergs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0