Söndag 25 november

Igår kväll blev jag lessare än less.. Mamma och pappa bestämde sig för att sätta sig och göra räkningarna på Lördag kväll.. Små arg sa jag godnatt klockan 20.00 för att gå till min stuga och se på film ensam (dom hade lovat att se med mig). 
Men jag tror att dom fick lite skuldkänslor för tjugo minuter senare kanckar pappa på min dörr och frågar om vi ska gå på bio.
Jaa! Äntligen fattar ni att Lördags kvällar är till för mys. Så för första gången på väldigt länge var jag på en Lördagkväll med mor och far på bio. Lite pinsamt, men det var kul att göra något med dom för en gångs skull. Tack!
Vi såg The Heartbreak Kid. Den var väl kanske sämre än jag trodde att den skulle vara, men det kvittar.

Det är tanken som räknas.

image179

Och ikväll ska jag hem till min broder, för att se film, och jag har bakat muffins!

Kommentarer
Postat av: Theres

Ja, det var kul för dig men jag fick inte hänga med den ända gången dom går dit. men... jag såg ju på film med linda många filmer;)

2007-11-26 @ 16:23:10
Postat av: Sandra

Haha, ja så kom inte och klaga! Haha! Närå men det hade varit kul om du föjde med också, men du ska ju bjuda mig på bio, inte sant?

2007-11-26 @ 18:22:12
URL: http://sandraengbergs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0