Tisdag 11 november

Ja vad fan, så var det Tisdag.. Skit kallt och jag ska nog pinna till bussen snart, känns lite jobbigt dock, eftersom bilen står utanför, men man vill inte bli för van att åka bil, det blir för dyrt för en stackars sate med studiebidrag. Tar bilen på Torsdag så jag hinner hem och se Lost.

Men det är lugnt med buss idag, har fyllt mobilen med en massa goa låtar, så jag kan luta mig tillbaka, sluta ögonen och bara njuta!

Hey there Delilah
Let me try
We go together


...är tre utav låtarna. 

Kommentarer
Postat av: honeypie

Hey there delilha min personlig favorit just nu stämmer ganska bra in på mitt liv:P å let me try e ju bara sååå mysig den tredja har jag inte hört men den e nog bra den med bara det inte e pete så ;P haha a bossi bossi ses imorgon :D

2007-11-20 @ 16:52:53
Postat av: Sandra

Hihihih, ja alla låtarna är underbara!
Tredje är ifrån Grease :D
a bossi bossi huneypie!

2007-11-20 @ 19:15:12
URL: http://sandraengbergs.blogg.se
Postat av: Theres

Okej, vad trevligt då. Men jag själv åker taxi! heeh;)

2007-11-20 @ 21:00:09
Postat av: Sandra

Dööööh unge!!

2007-11-21 @ 06:45:13
URL: http://sandraengbergs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0