Ursäktar så mycket!

Att jag inte bloggat på så länge..
Mitt  internet hemma tog och la av några dagar, 
men äntligen, idag så tog det och började fungera igen!

Dåligt nervös är jag, som alla säkerligen vet så har jag uppkörning någon gång under nästa vecka, och redan nu håller jag på att dö. Inte bra.

GRATTIS Evelyn till din lapp! Nu gör du som du vill i trafiken honey!!

Jag har ju som sagt flyttat till min lilla stuga, underbart! Slipper mor och fars tjat ideligen! Men jag älskar dom ju ändå.. såklart!

Vi förlorade första vagant-tävlingen, men sjukt kul att springa omkring med svärd, hoppa och göra kickar och sträcka benen.. Som riktiga ninjas! Vi kommer komma ifatt på vagant, vänta bara!

Honeypie är sjuk.. Buhu saknar dig gummsi, krya på dig nu! Inge mer feber nu! Vi skulle ju se Dunderklumpen!

Och Johan, om du läser, vad vet jag, du måste ju få din födelsedagspresent! :O

Kommentarer
Postat av: Johan

Det är bra att du fått tillbaka ditt internet! Så man kan hänga med vad som händer och sker ute på ön.. Din blogg öppnas upp dagligen för att se nya förändringar! krya på dig amanda..

2007-09-15 @ 11:45:21
URL: http://blogg.johanlinder.se
Postat av: Sandra

Haha ja för det är sååå mycket som händer här ideligen! haha! Coolt, det är alltså verkligen någon som läser denna blogg.. Soft!

2007-09-16 @ 13:52:54
URL: http://sandraengbergs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0