Just såhär.

Såhär ligger det till.
Imorse satt jag och klurade på vad framtiden kan föra med sig, eller vad jag vill att framtiden ska föra med sig, eller hur jag skulle vilja kontrollera min framtid. Mehehe.
     Kollade upp olika hundfrisörutbildningar, och det verkar vara något som skulle passa mig perfekt! Finns en i Stockholm och en i Vimmerby. Vimmerby verkar ju mysigast (eller är det bara för att jag har alldeles för många fördomar om Stockholm?).
Det kanske är lönsamt? Det finns en jävla massa fula hundar som skulle behöva ett trimm!
Utbildningen kostar runt 50 000 kr. Då blir man diplomerad. Inte så farligt om det funkar!

Framtidsvision:
Evelyn startar en djurbutik, Sandra startar en hundfrisörsalong. Dom slår sig samman och blir bäst i Sundsvall! Japp.

Kommentarer
Postat av: Evelyn

Wiiih!! Evelyn har exakt samma framtidsvision! Jag kan se det framför mig! Let's do it!! :D

2008-12-29 @ 21:17:24
Postat av: Sandra

Ja, just så! Det vore jävligt läckert, synd bara att man behöver en rejäl startsumma, kan jag tänka mig. Vi måste gå på en såndär starta eget kurs. Va det på måndagar sa du?

2008-12-30 @ 11:21:03
Postat av: Evelyn

Jo, man måste nog det.. Vi får börja spela på hästar, helt enkelt! :D

Jupp, varannan måndag mellan 10.30-11.30, nästa träff är den 12e :)

2008-12-30 @ 23:24:46
Postat av: Evelyn

Äh vad fan, hatar när man skriver ett inlägg, klickar på skicka, och.. whooops! så är det borta!! Idiotiskt.. Men i alla fall, så här skrev jag:



Ja, man behöver nog det.. Vi får börja spela på hästar helt enkelt! :D

Jupp, varannan måndag mellan 10.30-11.30 och nästa träff är den 12:e :)

2008-12-30 @ 23:27:22
Postat av: Evelyn

Och lika idiotiskt är det att det förra inlägget sedan bara dyker upp igen.. sucka hårt och länge!!

2008-12-30 @ 23:28:19
Postat av: Sandra

Klockrent! Ahh, jag älskar när datorer jävlas! (Med andra.)



Jag har provat det där med hästar, och jag gick då bara efter namnen, dom som hade de läckraste liksom, så jag satsade på en helt okänd som hette On Air, och han vann! Men jag fick bara fyra rätt ändå, så det blev inga penningan där.. Vi kan prova igen! :D



Okej, men då går vi den 12:e om det finns möjlighet! :D

2008-12-31 @ 15:14:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0