2008-02-29

Jahapp, nu är det bäst att jag skriver en hel massa, för just precis nu så har vi Litterär Gestaltning och jag har noll inspiration, eller rättare sagt så har jag redan skrivit av mig för idag. Och jag har kommit fram till att namnet Cornelia är väldigt fint. Så nu sitter jag bara och tomskriver för att se flitig ut, helt meningslöst. Och imorgon ska jag mata fåglar i Sidsjön, det var riktigt länge sedan!
     Nu sitter Evelyn och flinar för hon har upptäckt att jag inte skriver en novell. Men hon googlar på "lejon personlighet" så hon är inte heller särskilt effektiv.
     Man blir ju jävligt trött på att det är en timme och fem minuter kvar på denna timme. Men man kanske kan smita om en stund med lite flyt. Då ska jag hämta upp Arrak den lurvige (en hund för dom som inte vet det), sedan ska jag hämta upp pappa också och åka hem och se den nya traktorn! YEY! En nollfemma, det kan ju bli riktigt kul faktiskt! Sedan ska jag bara lata mig och äta pasta eller nåt. 
     På Lördag, eller imorgon kanske man ska säga, så ska jag nog gå på bio med Amanda, vi var inte riiiktigt eniga om film, men det blir nog Juno, den kan ju vara bra! Med lite tur så kan jag käka hos mormor också och kanske Amanda och jag köper kinderägg också, who knows?

Sportlovet börjar ju idag också! TJOHOO! Först ska jag mest plugga och fixa vidare med mitt projekt men sedan, på tisdag, så drar jag vidare till fjälls. Ska bara åka en massa skoter och snowboard och dricka öl och se på Lost och Ghost Whisperer och gå runt i skogen för mig själv. Det kommer bli så himla roligt att komma iväg från Sundsvall och ALNÖ ett tag. Men bara ett litet tag, för sedan vill jag tillbaka igen. Såklart!
     Jag hoppas på att kunna jobba lite i helgen också, skulle vara skönt. Det är faktiskt lite avslappnande och så latar man inte bort hela morgonen (jag skulle aldrig kunna sova bort en morgon, det vet nog alla, men lata bort dom är jag bra på). 
     Och imorgon ska jag shoppa och ha tjejdag med mamma, mormor och syster. Så roligt! Jag har faktiskt längtat till det hela veckan!  

Nu jävlar har jag ordbajsat färdigt!
I'm sorry, har man tråkigt så har man, right?

Hej  hej  hej 

Kommentarer
Postat av: Lou

Vad händer ikväll? :D
Tipsa mig om klädsel till kvällens fest, det skulle vara gulligt av dig!

2008-02-29 @ 14:14:16
URL: http://cigaro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0