Fredagens studentfest

Ja det var ett satans håll i gång den kvällen! Haha, ja det må jag säga, så himla kul! Startade upp med förfest hos min sötis pötis bror, han lovade att jag fick ta med mig mina estetar vänner dit, och såklart hade han sina vänner där också, hur som helst så blev det en super bra förfest med drinkar, whiskey, kaffe, tändstickstrix och country! Där talar vi om fullträff!

Man drog lite bugg och en sväng om innan vi fortsatte mot stan.
Träffade mycket folk från gamla klassen och framförallt från es! Vi dansade på högtalaren hela kvällen, och låt oss hoppas att ingen har bilder på det!

Tack alla vänner för en hej dundrande kväll!

Kommentarer
Postat av: Emmelie

Men Sandra, du vet väl att jag har bilder på det? :D Emmeliehammarstedt.blogg.se så ser du vad schnygg du och Evelyn var :D

2008-02-17 @ 14:23:11
Postat av: Sandra

Ja just faan!! Noooo!

2008-02-17 @ 15:26:59
URL: http://sandraengbergs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0