Johnny Cash - självbiografi

I julas så fick jag en bok av min broder, och när jag får en bok av min bror då är det en speciell bok. Då har han tänkt till. Och nå fan hade han gjort det alltid, han köpte inte första bästa grej på ICA inte, utan han beställde Johnny Cashs självbiografi och slog in till mig. Kommer aldrig kunna tacka honom nog. Jag kan på heder och samvete säga att det är den BÄSTA och mest FANTASTISKA bok jag någonsin läst. Har bara en snutt kvar på den nu, jag vill inte att den ska ta slut! JAg kommer läsa den om och om och om igen! Men jag tror att jag kommer köpa den engelska versionen också, man vill ju läsa det som han verkligen skrev, en översättning kan aldrig bli lika bra. Tyvärr. Så jag kommer skicka efter den på english så fort jag få chansen!

Tack gode Gud (eller nåt) att han skrev denna bok innan han åter blev till jord.

image224

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0