Bugga bugga

Haha, jajamen nu så har man skaffat sig något att göra på fritiden! Simma på Tisdagar och BUGGA på Torsdagar! Det trodde ni inte va? Bak-sida-fram-sida-bak-sida-fram-och-byt. Det har smått fastnat på hjärnan nu. Antagligen kommer jag dansa mig fram så hela veckan ut. Så grymt kul! Kanske tar man och går påbyggnads kursen sedan också, sen drar man lös ett par steg på krogen så alla tror att man är helt lost! Bra plan Sandra! 
Nämen seriöst, jag förstår inte varför inte fler lär sig dansa och på så sätt slipper skämma ut sig ideligen på krogen, haha, även om man kanske inte buggar där, men så man får någon slags känsla i alla fall.  Jag och min bror (som är boven till varför jag började) sk dra och dansa i Bergefors parken när vi är klara med kursen, så kan jag bjuda upp någon schysst rockabilly kille. Jag har bara bra planer idag känner jag! Rocka rocka rockabilly! Det är manligt det!

 
image218

Kommentarer
Postat av: Amanda

haha vi får ta å gå ut å bugga nån gång ;P jag e säker på att jag har lite av de gammla takterna kvar sen bugg tiden ;Phahah bossi bobo

2008-01-31 @ 20:12:36
Postat av: Sandra

Hahah, ja självklart! Jag ska ut och dansa järnet! Jag tycker att det är så otroligt snyggt när killar kan dansa, riktigt, och inte bara på fyllan ^^ Och ännu bättre då jag själv också kan några steg!

2008-02-01 @ 23:00:24
URL: http://sandraengbergs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0