En blåsig och stormig och varm Lördag

Kattfan skulle in och ut och in och ut hela natten. Hatar den. Söt, på håll. Spelade koron, eller hur fan det stavas, men när det är ett fyrkantigt spelbord med hål i varje hörn, och så har en gröna "ploppar" man ska få ner i hålen och den andra röda. SHIT vilken bra förklaring! Nu förstår alla va? I vilket fall som helst så sitter jag och Theres och spelar, och efter halva matchen så frågar hon helt seriöst:

- Vilken färg är jag?

Suck.. Märks att hon är släkt med mig i alla fall.

Efter det så åkte jag till stan för att ta en fika med Emil. Det var jättekul, så länge sedan vi sågs! Och självklart tog vi en sväng förbi Myrorna också. Och där såg vi en helt underbar (haha) plasttallrik format som ett bi, med en fena på ryggen och en morot som näsa. Man skulle ha köpt den till syster yster. Är den kvar nästa gång jag kommer dit, ska jag göra det. Hahaha! Hur som helst så är det alltid skoj att catch up lite. Hoppas att du inte misstycker. 

När jag kom hem så grep jag tag i mamma, några tomtebloss och gick bakka lagga för att ta en bild till min foto uppgift. Efter en hel del vevande för mammas del så blev detta resultatet:

image204

Nu återstår bara två bilder som jag har alldeles färdiga i huvudet. Ska bara få dom på bild. Ni kanske får se dem imorgon, ikväll, eller nästa vecka.

Kommentarer
Postat av: Theres

Jaja...bara för att jag har lite dåligt minne!;) Ja, ja tycker du ska köpa en tröja till mig!:D

2008-01-05 @ 23:38:13
Postat av: Johan

Tja! Tomteblosset, det är den snyggaste bilden jag någonsin sett från dig! kram!

2008-01-06 @ 03:40:41
URL: http://blogg.johanlinde.se
Postat av: Sandra

Theres: Haha, lite dåligt minne? Så jävla dåligt! Tröja? Vad för tröja? Jag snacka om en plasttallrik..

Johan: Tackar! Kul att du gillar den, jag har gjort lite olika studier i att fota eld, ska lägga upp dom två senaste också. Kram!

2008-01-06 @ 10:09:35
URL: http://sandraengbergs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0