Första dagen i skolan (efter lovet)

På schemat stod Matte och Bild. Undra vad som var roligast? Skönt att komma hem tidigt i alla fall. Nu ska jag slå mig ner och fördjupa mig i lite inredning till mitt projekt, jag tycker faktiskt att det går riktigt bra, hoppas bara läraren (Sara) tycker det också. Jag har så många idéer! Det svåraste är att komma ihåg allt och hinna få med det i loggboken vi för.

Idag fann jag en superfin kappa/kavaj i svart på Erikshjälpen. Hittade också en topp. Jag älskar second hand. Det är bara att inse! Pratade också med Helena Zemturis idag, så länge sedan vi sågs. Lillgumman! Tänk vad många minnen vi har ifrån north Alnö. Med Sara-Klara, Wilma, agility, promenader, och allt man någonsin kan tänka sig! Jag saknar dig hun!

Är himla sugen på att spela Age of Empires! Det är så roligt! Men det ska jag inte göra nej.. Jag ska göra historia och loggbok.

Ching chong purjolök

Kommentarer
Postat av: Helena

Gumman, saknar dig så otroligt mycket, alla dagar och nätter vi umgicks, med hundarna, våra låååånga prommisar, Norra Alnö, minne, jag saknar dig så otroligt mycket skadu veta, kändes skönt att prata med dig, det vore kul om vi kunde ses något, ta en fika eller så, saknar!

2008-01-09 @ 17:40:57
URL: http://zemturis.blogg.se
Postat av: Helena

Och jag kommer alltid vara din lillgumma, evigt tacksam för allt du och evelyn gjorde för mig i högstadiet, att ni fanns vid min sida.

2008-01-09 @ 17:41:39
URL: http://zemturis.blogg.se
Postat av: Sandra

Naaw, klart du alltid kommer att vara min lillgumma! Forever and ever! Klart vi måste ses något! Det var jätte skönt att få prata med dig, så som förr. Det är jag som ska tacka dig för allt stöd, alla gånger du ställt upp. Tack tack tack! Love ya lillgumman min!

2008-01-09 @ 21:09:00
URL: http://sandraengbergs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0