Jane Austen

En gång var jag och Amanda på bio och såg Becoming Jane, eller på svenska En ung Jane Austen, och den filmen fastnade jag verkligen för. Men allt det har jag redan berättat en gång, så jag ska bespara er det. Så satt jag och läste en historia tidning här om dagen, och det är ett repotage om just Jane Austen, woow tänkte jag bara när jag såg en stor bild tagen ur filmen, på Jane, eller Anne Hathaway som spelar henne. Och den visste jag helt enkelt att jag skulle teckna. Ibland blir det så bara.
Hade tänkt att använda den i mitt projektarbete, det skulle bli en allt för lång historia om jag berättade på vilket sätt den kommer passa utmärkt, men det kommer den i alla fall att göra. Hittills har jag suttit med den i cirka 10 timmar. 
Konst tar tid.
Ska tilllägga att jag bör hitta en bättre scanner.

www.belsebumsan.deviantart.com
 

image203

WIP nummer 1

Kommentarer
Postat av: Theres

Wow... det blir jätte bra!:D Du är så duktig!!! Den är snyggare i verkligheten. Du visade mej den förut. Du är en duktig tjej du syster yster!!! haha

2008-01-03 @ 16:55:50
Postat av: Amanda

nice work hunsy punsy :D

2008-01-03 @ 16:59:05
Postat av: Sandra

Thanks båda två ^^ Kul att ni gillar den! Mihihi

2008-01-03 @ 18:30:02
URL: http://sandraengbergs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0