GATUFESTEN är över!

Vad faaan, tiden går för fort! Gatufesten är över! Jag laddar om nu, till nästa år.

Bästa band: The Ark





Ola Salo tjaa la la la laaa!
Var tvungen att ta några konsertfoton av bättre kvalitet än vad min mobil skulle ge, så jag tog med mig min lilla kompaktkamera, då jag inte vågade ta D60:n.. Men, men! Det gick hyffsat i allafall!

Och hem gick man med konfetti i bh:n.



Sedan har vi älskade Ständut Blakk!



Fan vad jag älskar dom! Och ovan är en bild av Roger, leadsinger.
Amanda, jag och Evelyn satt längst fram på ungefär alla deras spelningar, fan dom måste ha trott att vi var helt desperata! Men det var vi inte, utan vi bara avgudar deras musikaliska förmåga! FULLT ÖS MEDVETSLÖS! Eller, det är så mycket drag där att det känns så.
Amanda fick en T-shirt av dem och jag fick en mössa, den kan jag ju alltid ha på mig tillsammans med pannbandet jag fick av dem förra året. Hur som helst så försökte jag jag önska The Ark när dom spelade, men han trodde bara att jag sa Jihad, så jag gav upp och önskade Johnny Cash dagen efter, och det lyckades! Folsom Prison Blues! 

Såhär snygga blev Amanda och jag i våra klädnader som vi fick:




Vi såg också på Jill Johnson, ack vad du missade något där pappa!



Och så Magnus Uggla, naturligtvis:




Lite ströbilder:


Amanda and Sandra



Vatten behövdes i mängder på dagarna, som uppladdning för kvällarna.



Evelyn var glad!



Och vi drack Foten Av Afrika.



Norsk och Johnny Dopp.



Evelyn och Amanda drog en vals! (Eller vad dom gör!)



Mina två hunsys!

Kommentarer
Postat av: Amanda:D

woohhooohhoooo:D kul hade vi iaf^^ å de va nog den bästa the ark konserten ever!!!<3 kanske blir en stalker varning på oss om vi åker till gävle;) man får passa sig för att ge oss en t-shirt och en "mössa";)moahahahhahahahhah LOVE YA<3

2008-07-09 @ 12:49:13
Postat av: Sandra Engberg

Hahahah, klart att vi är stalkers! Men dom gör ju grym musik också! Även omd et är covers så lyfter dom musiken till skyarna mycket bättre än många orginal artister! Hahhaha, vi satsar på att få ett par braller nästa gång så har vi snart en hel outfit! LOVE YOU!

2008-07-09 @ 20:25:14
URL: http://sandraengbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0