GATUFESTEN i Sundsvall!

Till att börja med så säljer vi konst på stan fram till fredagen! Kom och hälsa på oss! Vi står vid H&M på gatan som går ner mot Hemköp! Spring dit!



Warmth - by me
Jag älskar min nya kamera, även om kvaliteten inte blev så bra på just denna bild.


GATUFESTEN! HÖR UPP!
Det är dags, det är äntligen dags! THE ARK och MAGNUS UGGLA samma vecka! Fy fan vad bra! Och Sven-Ingvars och Jill Johnson! Det kan inte bli bättre! Varning på stan, jag har inga hämningar under Gatufesten, har aldrig haft och kommer aldrig att ha.

För att komma i rätt stämmning, eller för att få främst Amanda att flåsa lite extra så måste jag lägga in en bild från förra Ark konserten:



MOHAHHAHAHHAHA!!!!
Death to the martyrs! COME ON!


Kommentarer
Postat av: Amanda:D

SÅÅÅÅÅÅ GRYM världens bästa live band helt fucking amazing!!!!!!:D Å för att inte tala om magnus uggla och ständ ut blakk!!:D Supertrött nu men i ett lyckorus^^

2008-07-06 @ 15:54:14
Postat av: Sandra Engberg

Hahahha, jaa!! Eller hur! Fan jag kommer att vara i lyckorus till nästa Gatufest, med Ständut Blakk och The Ark!! Jag längtar så mycket att det fan gör ont!

2008-07-08 @ 16:33:55
URL: http://sandraengbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0