2008-06-15 - Phuu

Det är över nu..

Studenten är finito, det blev tårar och skratt! Vänner man aldrig ser igen och minnen som pockar på.



Här har vi (från höger) Daniel, Elin, Madde, lärar Anette, Emil (i bakgrunden), Ludde, Julia och Amanda!



Evelyn!



Malin, Ludde och Mina!

ESBD3B - något att minnas!
Jag var förövrigt hes i flera dagar efteråt efter allt skrikande på flaket och öhm.. ja, hela dagen!

Och jag fick STEPENDIUM! Snacka om att det räddade min sommar! Stependiet var för bra betyg, så det var trots allt värt det att slita arslet av sig i tre års tid!

Sedan belv det studentmiddag hemma hos mig, och många tappra själar från släkten tog sig dit, även Sofia (brors tjej) och Anders (vän till mig och min bror)! Tusen tacka till alla! Och tack för presenterna och blommorna!

En present som jag fick var en kamera! Så efterlängtad! Nikon D60! Åhh, jag har fotot såå mycket på såå kort tid! Här kommer två smakprov på vad den nya kameran har att ge, och då kan jag knappt något med den änsåläge, det är typ bara auto som gäller än, tills jag har läst manualen och i fototidningar.


Keep Holding



Longlegged Shadow

Kommentarer
Postat av: J o s s e

Åh, vilka vackra bilder!

Jag har funderat på att köpa D60 ett bra tag..

Är den krånglig att förstå och är den riktigt bra?

Du fick den i present men du vet kanske ändå var den kommer ifrån?



Tacksam för svar! =)

2008-06-27 @ 12:35:49
URL: http://lollipoppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0