2008-03-23 - En solig dag och en trött Sandra

Jag har inte sovit såhär mycket på.. Ja, hur länge som helst! Vaken en stund, sover en stund och så har hela lovet varit hittills, skolan kan ta knäcken på en, det är något som är sant i alla fall! Lite vad jag har gjort:

- Fisketävling på messlingen (men jag fiskade aldrig, hah!)
- Låånga promenader
- Längskidor, aldrig mera på dom skidorna, som att knyta två granstammar runt fötterna, ungefär..
- Mat, mat, mat! Godis! Man blir som en tjockis, uscha. 
- Läsa om raggare, ska skriva en uppsats till historian, se jag kan inte släppa plugget ändå!
- Läsa bok om Rockabilly, ooh den får inte ta slut!
- Se på TV, jag har sett så många romantiska skit komedier!

Flickor håll ut tills att jag kommer hem, för sedan ska vi ha så mycket kul! Jajamen!  

Kommentarer
Postat av: Amanda

Mycket kul jajamen :D

2008-03-27 @ 16:04:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0