DANS!

Ikväll är det dans på Bergsåkers Folkets hus. Och naturligtvis ska jag dit! Synd bara att inte bror kunde följa med, han är riktigt duktig på bugg! Men, men han skulle till Bollnäs så, jag får sno åt mig några andra killar. Kanske en dubbel-bugg? Vore kul!
Ikväll är det Svänzons (jag vet hur det låter!) som spelar, ska bli jättekul att dansa till livemusik! Denna "ungdomsdans" kommer att övervakas av P4 Dans och sändas söndag 9 november klockan 19.30-21.00.

Den 20:e maj ska Black Jack spela på bergsåker, det kommer att bli ÄNNU roligare! Jag förstår inte varför inga ungdomar (i princip) uppskattar dans? Eller förresten, jag skiter i vilket. Hej och hå!

BOOOGIE-WOOOGIE!!

Kommentarer
Postat av: Theres

Hallå!! jag var med dej där! :( ;) fast det var välgigt mycke tjejer! men kul ändå ;D

2008-11-02 @ 10:07:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0