Hej på dig i lingonskogen!

Tut kör bara!
Veckorna går undan må jag säga! Både positivt och negativt.
Igår var jag och Evelyn på bio och såg Patrik 1,5. Den var rätt bra, även om vissa scener var lite ruggiga. Man kan tro att jag pratar om någon rysarfilm nu, men icke, man kan rysa av annat också. Till exempel två håriga karlar i samma säng. Men, men det är alltid kul med bio! Speciellt med Evelyn för av någon konstig anledning så har vi samma sjuka jävla humor och det brukar bara sluta i en massa dåliga skämt som ingen egentligen förstår.. Hmm, but I like it! Nästa blir Wall:e på engelska! TJOHO!
 
Måste äta lite mat nu innan jag blir släpad i örat till bordet.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0