Hoho!

Fick en tillsägning av Amanda igår via telefonen att jag borde blogga mera, eller att jag var skit dålig på att blogga, eller hur hon uttryckte det.. Så! Tro det eller ej, jag åkte lite tidigare till skolan idag bara för att blogga någon rad! :D

Till helgen kommer Amanda hem till norrland igen och vad ska vi då hitta på för hyss måntro? Man kan ju alltid lista lite alternativ:

- Kolla på Dunderklumpen

- Gå på krogen (inte Coppers!)

- Ta en picnick på Norraberget (igen) för det var så mysigt sist!

- Gå och se Wall:e på bio (om den har engelskt tal)

- Äta kex med ost på

Eller så kan man ju kombinera som Amanda och jag kom fram till igår, att se Dunderklumpen på krogen kanske? Jag måste höra med Evelyn om hon har något mer att tillägga. Eller om du läser Evelyn s kan du ju svara här eller ringa mig, hehe. Och du Evelyn, ladda inför TÄNNÄS!


Kommentarer
Postat av: Amanda:D

Duktig flicka sandra:D

jag tycker vi kan gå till krogen på norraberget och se på dunderklumpen mixat med wall:e och äta ost å kex på samma gång:D moahahha

Moahhah hihihihi hoaahhhaoooahhhh:P fråga inte;P

2008-09-16 @ 12:34:30
Postat av: Sandra

Självklart! Men glöm inte att man också kan lägga ihop filmerna till Dunder:e och ha kex på osten och sätta krogen på norraberget! Mohahahhaha hehehohoho Mjejejejaaaa :D Fråga om du vill :P

2008-09-16 @ 12:45:15
Postat av: Amanda:D

HOHOHOhihihihi mihihiihihdkjfdkgjik:D

2008-09-17 @ 16:12:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0