Holabandola!

Så nu har jag börjat i skolan igen! Så skönt, och nu har jag äntligen ett eget internet igen! Fick en dator från skolan som är min, bara min, mohahahah! Så nu kan jag till och med smurfa i min lilla barack, underbart! Så nu ska det bara in med lite 50-60-tal i MediaPlayer så är man redo att ta sig an de två år som står framför en. Än sålänge har jag haft två roliga dagar, träffat mycket nytt folk och fått vänner, puh, det fanns dom i min ålder också!
     Idag så fick vi inte bara en dator var utan också prova arbetskläderna inför verkstadsarbetet. Så det blev ett svart ställ med byxor och jacka och ett par svarta stålhätteskor! Ni anar inte hur sexig jag ser ut i dom! Fjoo, det är sant!

Så kanske att jag börjar blogga mer nu då! Haha, om någon läser!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Mihihiih så glad att de gick bra pie pie^^

Men du allt klär en skönhet ;)raoorrr du får mannekänga för mig nån gång har ju sett hur het du är i arbetskläderna hemma så;)

Jag läser din blogg^^ mihihihihi

Saknar dig pie!<3 nossi bossi bobobo

2008-09-03 @ 10:32:00
Postat av: Sandra

Hahah, det ante mig att du läser den ;) Klart jag ska mannekänga! Och bara för dig ;) Saknar dig med Amanda pien! Kan inte du börja blogga om vad som händer på skolan din och i Leksand och vad du gör? ;D Jag vill veta, eller så får du maila till mig lite då och då, som en personlig blogg bara till MIG! :D

2008-09-03 @ 12:36:20
Postat av: Amanda

Belive it or not jag har skaffat en bilddagbok bara för din skull pie(K) trodde jag aldrig om mig sj men å andra sidan säger ja ju alltid en sak¨å gör en helt annan:P Men iaf aajn heter jag ifall du vill checka in min/din blogg:) bossi bossi bobobobobobobnobbobobobobobobo<3

2008-09-04 @ 16:09:08
Postat av: Helena Zemturis

Jag läser faktis också din blogg :D

2008-09-08 @ 16:07:03
URL: http://zemturis.blogg.se/
Postat av: Amanda:D

Men du har blivit satan dålig på de ;)

tur att jag älskar dig iaf^^mihihiihih

2008-09-11 @ 14:22:13
Postat av: Sandra

Helena: YEY! Vad rooligt! :D



Amanda: Hahahha, jag veet! Jag är fan sämst! Fullt upp och ingen tid, kanske blir en rad snart ;) Älskar dig med hun! bossi bossi

2008-09-11 @ 14:37:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0