Photo time!

En massa blandade bilder, tittade igenom lite mappar från någon vecka tillbaka och samlade ihop lite krims krams.



Evening Of Colors

Jag och Evelyn var ute och fotade på Stornäskajen för ett tag sedan, och det blev så läckra färger på himlen! Jag är fortfarande imponerad av den kvällen, solnedgångar är lite klyshiga, men denhär gången var det riktigt fint. Det kanske inte framgår så bra på denhär bilden, bara lite i bakgrunden.




Timeless Times
Min ena fågel tappade en fjäder och den fick bli en symbol för när allt står stilla, till och med vinden.




Black'n'White
En av mammas alla blommor, den gjorde sig mycket bättre i svartvitt (den är egentligen knall lila). Faktum är att jag har fotat hennes blommor hela sommaren för att nu sätta ihop ett album åt henne som hon ska få när hon fyller 40 i mars. Men ingen utav dom bilderna ska vara photoshopade på något vis. Inte ens beskurna. För det ska vara precis lika som hennes trädgård. 





Longing Arrak
Arrak är en liten dagdrömmar filur. Jag kan sitta och titta på han hur länge som helst och fundera på vad i helsike som rör sig i hans lilla ärthjärna.




Autumn Brings New Colors
Lite pytte smått börjar jag med höstbilderna. Tycker att det är lika fantastiskt varje år. Vilka färger! Lär bli mer av dom när jag åker till Tännäs om någon vecka. Då är det också FILM FESTIVAL, för alla som inte visste det.



--

Bilderna är tagna med dessa kameragrejor:

Nikon D60
Sigma AF 70-300/4-5,6 DG
Nikon SpeedLight SB-400

Kommentarer
Postat av: Theres

Fiiina bilder,Arrak var jätte pööt!!;D

2008-09-24 @ 18:19:01
Postat av: Sandra

Pöööt pööt pööt! Tackar!

2008-09-30 @ 14:52:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0