CS3 - Black Girl

Nu är jag igång med en ny photoshop (CS3) teckning.
Denna gång tog jag bara en bild från internet. Det enda jag ville att den skulle innehålla var en mörkhyad person, så att jag skulle få prova på det. Man måste ju träna så mycket som möjligt, om man väl drar igång med ett nytt projekt. Många har frågat hur jag har gått till väga med dessa data-teckningar, så jag tänkte att jag skulle visa hur jag gjort hittills. Men det går inte att visa hur jag arbetar i lager, så det får ni väl fråga om ni vill veta, för jag orkar inte beskriva det just nu.

Originalbild:




Här kommer uppdateringarna och tider:

Ett
10 min





Två
15 min





Tre
25 min





Fyra
35 min




Jag har även gjort lite mer på Kristen Stewarts hår:


Kommentarer
Postat av: Elin

Fasen vad bäst du är :P

2009-04-14 @ 20:38:04
URL: http://wickedwonderboy.blogg.se/
Postat av: Sandra Engberg

Haha, det vet jag inte, men TACK! :D

2009-04-15 @ 08:34:51
URL: http://sandraengbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0