En droppe, helt enkelt

Ja, jag skulle gå och dusch här om dan, men när jag kommer in i badrummet ser jag att min mor ställt en hög med blommor i badkaret som hon hade duschat. Suck, tänkte jag och sträckte mig efter dem för att ställa dem på sidan. Men då såg jag det! DROPPARNA! Det hade bildats fantastiska små droppar på bladen! Runda och fina! Så jag kollade noga runt på dem och valde tillslut ut en, den bästa, den mest perfekta! Och sen hämtade jag helt enkelt kameran och mitt macro objektiv.



Och nu är det ju så att ajg har lovat Elin, happy happy smile face, att jag ska berätta lite om vad Evelyn gör nu då hon inte har Internet för tillfället och då är lite blogghandikappad.
Såå, igår var jag och Evelyn på IKEA och handlade. Jag vet, det låter läskigt! Jag är ingen IKEA människa, jag praktiskt taget hatar mycket där, just av den anledningen att "alla" har möbler därifrån. MEN vi gick dit. Evelyn spatserade omkring bland Ivar hyllorna och bland skrivbornden och bland datastolarna och hittade en Moses. Och tro det eller ej, men jag hittade en badrumshylla som jag också köpte! Hör och häpna! En stor hylla som står på golvet alltså. Sedan gick vi vidare och kom till matsalen, och eftersom det var en timme innan stängning så hade dom halva priset på alla varmrätter, så vi åt pannkaka med sylt, efterrätt, morötter, vitlöksbröd och dricka! Mumma! Sedan sa det bara swisch så var vi nere i tag-själv lagret och Evelyn snappade åt sig ett Jonas skrivbord, en Moses stol, en klädhängare till hallen och ... en grej till.. tusan, minns inte va det var nu, men något till hallen tror jag.

Japp så det var dagens Evelyn! En liten liten inblick i hennes liv! Det kommer fler! 

En sak till, jag köpte en matta också, en svartvit randig trasmatta!

Kommentarer
Postat av: Sussi

Ja visst är blommor fantastiska...Jämt...?

Tingeling Mammsen

2009-04-26 @ 11:25:59
URL: http://gardenhouse.blogg.se/
Postat av: Elin aka mr happy happy smile face

Jag känner att du har tagit ett stort steg med att överhuvetaget gå in där :P Tack för uppdateringen!

2009-04-26 @ 11:51:53
URL: http://wickedwonderboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0