120 års galaj!

20 + 40 + 60 = 120


Om min matte fortfarane fungerar som den ska så är det precis så gammalt jag, moder och farmor fyller gemensamt detta år. Och det skall här firas!
    Det kommer att bli middag/fest/utställning/galaj/småchat denna eftermiddag/kväll. (vilket ordförråd jag har idag va?) Men först måste jag åka till Erikshjälpen i Timrå och handla lite små skruttsaker som blir nödvändiga när jag flyttat. Jag gillar Erikshjälpen, det är mysigt!

Det blir fler uppdateringar under dagen, för det kommer att bli en hel massa spring fram och tillbaka.

Ska bli kul att träffa släkt och vänner, bjuder här på en del av min släkt i en bild kallad Minnen:




Kommentarer
Postat av: Rebecca

hos oss fyller vi också 100! jag 20, syrran 30 och pappa 50 idag!

2009-08-22 @ 15:49:31
URL: http://rrebeccablomqvist.blogg.se/
Postat av: Sandra

Grattis grattis!

2009-08-23 @ 18:26:47
URL: http://sandraengbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0