Jo, en räv var det

Kände för att skissa något snabbt, något enkelt, något svenskt och något snyggt. Och rävar är snygga, som bara den faktiskt. Även om de inte slår vargarna.
    Så i hela två minuter satt jag med denna bild.


På lördag bjuds det till fest på Stolpås-gården, ungefär som en släktträff, för alla ni som hänger med vet att jag fyllt 20, mor 40 och farmor 60. Vi kom fram till att det bästa stället att duka för alla 30 som kommer är i min utställningsbod. Och tro på tusan det, så fint som jag har gjort där! Så kanske några tavlor hittar nya ägare i helgen också, who knows?

Jag känner att jag bara yrar, kanske är jag lite för trött nu (klockan är 19:16?!) eller så börjar jag bli slut av syrrans sjungande i rummet nedan detta, det är på tok för mycket Green Day insmort i varendaste hörna i detta huset nu.

Kommentarer
Postat av: Theres

Hahahah, Bara för att jag gillar Green Day! ;D jag ska försöka att inte sprida ut mej så mycket ;)

2009-08-17 @ 22:11:01
URL: http://theresengbergs.blogg.se/
Postat av: Sandra

Haha, det är lugnt!

2009-08-18 @ 06:19:11
URL: http://sandraengbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0