På tal om förr

Jo, i förra inlägget så talade (skrev?) jag ju om tiden som varit. Och en tid som också har passerat är högstadiet, för min del då. När jag imorse satt och rotade runt i gamla mappar på datorn så fann jag en som hette "Mina verk", jo ni må tro att det klingade till i minnestarmen och när jag öppnade mappen fylldes jag av nostalgi! Så mycket arbeten från förr!
     Jag klickade mig runt en stund och kom fram till att jag inte kunde strunta i att dela med mig av denna tillbakablick!

Här kommer ett verk sedan högstadiet, det är min mor och fars hus som jag då är uppväxt i. Det var en skoluppgift, där tanken var att lära sig tvåpunktsperspektiv.



Kommentarer
Postat av: Emmelie

Åh, jag älskar denna bild! Tiderna var bättre förr, var dom inte? ;P

2009-08-18 @ 23:54:43
Postat av: Sandra

Det var dom ;D

2009-08-19 @ 07:40:46
URL: http://sandraengbergs.blogg.se/
Postat av: Rebecca

ÅH! den minns jag :D

2009-08-19 @ 14:00:50
URL: http://rrebeccablomqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0