Regn blir till solsken..

.. och när solsken kommer blir det jobb, är inte det en klassiker så säg? Jag flyttar snart och vill egentligen bara packa och pyssla om mig själv, skulle vilja ta ett bad med massor av bubblor, läsa en bok och lukta som en nyponros. Kanske blir efter jobbet. Ska bli roligt att träffa barnen på dagis igen i alla fall. Dom är som sprudlande små solstrålar (nästan) hela dagarna långa! 
    Klockan tickar iväg hastigare än vanligt på morgonen och nu måste jag gå och äta en macka om jag ska orka styra upp denna dagen. 

Jag bjuder på lite minnen från denna sommar, regn:



 

Som vanligt tagen med min Nikon D60 och Sigma 70-300.   
Ha en bra dag alla där ute och sörj inte för mycket över att det är måndag igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0