A part

Jag blir knäpp av lägenheter. Ja, så är det. Lägenheter gör att jag smyger omkring på golven, för jag vet inte hur mycket det hörs genom golv och väggar här, och man vill ju inte störa någon annan. Sedan kan jag tänka att: Men herregud vad spelar det för roll! Två sekunder senare smyger jag omkring igen. Ta mig ifrån denna lägenhet och placera mig i ett hus på landet! Jag vill kunna kliva runt som jag vill, gå i underkläder i vilka fönster jag vill och sjunga så falskt och högt som jag bara vill - när jag vill!



Nikon D60 - Nikkor 18-55mm


Kommentarer
Postat av: Theres

Jag försår att det är jobbigt... Även om jag bodde mitt i stan i en lägenhet så skulle jag byta om så att alla utanför såg(det skulle inte avara med mening men det skulle vara så) , jag skulle sjunga högt och falskt! jag är van att göra och så kommer jag att forstätta göra! punkt slut. Hahah! ;D

2009-12-09 @ 19:35:23
URL: http://theresengbergs.blogg.se/
Postat av: Theres

Jag försår att det är jobbigt... Även om jag bodde mitt i stan i en lägenhet så skulle jag byta om så att alla utanför såg(det skulle inte avara med mening men det skulle vara så) , jag skulle sjunga högt och falskt! jag är van att göra och så kommer jag att forstätta göra! punkt slut. Hahah! ;D

2009-12-09 @ 19:36:03
URL: http://theresengbergs.blogg.se/
Postat av: Malin

Uscha.. ja de är inge kul! Vi har ju bara en granne så vi kan göra nästan som vi vill.. men ett hus hade inte varit fel :) Göra vad man vill, när man vill :)

Lust att ta en fika någon dag? :)

Kram

2009-12-09 @ 20:13:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0