En sån där dag

Idag är en späckad dag. Redan innan jag hann att vakna vid halv åtta så stod bilen igångkörd då min far ville att jag skulle åka och ta vaccinsprutan. Jag vill inte ta den egentligen, men hur kan jag inte när jag har en brorsdotter på inte ens 4 månader? Efter det så for jag till Skönsberg för att snabbt inse att jag är värdelös på att tvätta bilen i biltvätten (ja, jag vet att det består av tre moment att tvätta en bil i en biltvätt: köra in, stanna, köra ut. Men tro mig jag lyckades att fucka up det helt). Iväg hem igen för att röja runt i alla prylar jag har som står och väntar på min flytt till stugan. För där finns en liten mus som gärna knaprar runt i påsarna. Fortsatt så skall här också städas då vi ska ha en form av julmiddag här klockan två.

På schemat nu står alltså: STRESS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0