Rutor och rosetter

Idag är det kallt ute, vilket fungerade som en ypperlig anledning att köra en sväng förbi Erikshjälpen för att tina upp bilen en aning. Jag hittade en av de sista julklapparna (yes) och jag hittade också en underbar liten rutig klänning. Men det var inte nog med att den var nätt och rutig, den har röda, runda knappar också! Men det var inte nog med det heller, den kostade bara 45 kr också. Och vet ni? Jag hittade en svart rosett att nåla fast på den med. Den kostade 10 kr.

Nu har jag alltså de perfekta julavslutnings kläderna till imorgon. Det känns roligt. Men vad händer sedan då kanske man kan undra? Jo imorgon åker jag efter julavslutningen hem till Stolpås för att uträtta ungefär tusen till tvåtusen ärenden, för att sedan packa och efter det åka till Evelyn för att byta julklappar. Därefter så skall jag sova för att sedan åka till fjällen på lördagmorgon. Och vad skall jag göra i fjällen? Jo ni, jag ska baka godis, läsa, måla, lyssna på mina absoluta favorit julskivor, skriva, klura lite mer på meshtool, gå på promenad med Arrak, fotografera, se på film. Ja allt som jag tycker är avkopplande och underbart! Och sedan skall jag fira jul och därefter nyår och den 11 januari kommer jag åter bege mig hit till Bollnäs, utvilad och fräsch!




Kommentarer
Postat av: Sussi

Snygga avslutningskläder, till ett ännu snyggare pris!

Saknar korten från igårkväll?

2009-12-17 @ 21:56:33
URL: http://gardenhouse.blogg.se/
Postat av: Emma

fin klänning!

2009-12-23 @ 22:09:47
URL: http://awidescreendream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0