Flickr!

Nu är min flickr fixad, där kan ni gå in och titta på mina foton om ni vill! Tjoohoo! Lite lättare för folk som inte är vana med deviantart.

Här är länken, den finns också i min länklista här på bloggen.

http://www.flickr.com/photos/35128216@N08/

Jag har också redigerat och mixtrat med en gammal bild idag, jag försöker lära mig så mycket som möjligt i CS3 och då är gamla bilder bra att öva på. Fantasi, inspiration och tanke ligger bakom den:



Och igår gjorde jag i ordning denna:



Båda tagna med min gamla Samsung s1050 POCKET (!) kamera. Det var längesedan jag använde den nu vill jag lova! Men jag gillar den iaf, bra till backup (om man får igång den vill säga).




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0